Khamis, 5 Februari 2009

Pemimpin yang tidak bermaruah, mencabul hak rakyat

Berhati-hati...jika anda terjumpa mereka ini, jauhi mereka agar anda tidak dicabuli... atau di'kecaikan'.

Ingatlah, Allah Maha Berkuasa diatas segala sesuatu dan Allah tidak akan berpihak kepada pihak yang berbuat kezaliman. Sebaliknya, Allah akan menurunkan bantuan kepada mereka yang dikhianati dan mereka yang ditindas.

Firman Allah S.W.T. bermaksud :
“Maka orang-orang yang zalim itu dimusnahkan sampai ke akar-akarnya. Segala Puji Bagi Allah Tuhan semesta Alam.” (Surah Al An’aam: Ayat 45).

3 ulasan:

TAIPINGMALI berkata...

pandai lah hampa...dulu seronok sgt, Anwar nak naik jadi PM nak rampas putra jaya dgn 30 BN melompat pergi masuk Pakatan Rakayat.

La ni 3 ahli Pakatan masuk BN hangpa nak riuh apa,...terima laa

DEWAN MUSLIMAT PAS KEDAH berkata...

Ya Allah Yang Maha Agung, hanya kepada Engkau kami berserah dan hany pada Engkau kami mohon pertolongan,

Berilah petunjuk dan hidayah kepada mereka kerana hati mereka masih gelap dan keras agar mereka dapat membezakan KEBENARAN dan KEBATILAN serta memahami maksud hijrah itu... selamat di dunia dan selamat di Akhirat

MzSp berkata...

Zaman canggih pun kena buka sejarah juga..siapa yang rampas Kelantan, Sabah dan Trengganu dulu..jgn tuduh Anwar.. Bn yang tamak dan gelojoh..tapi tak apa PRU 13 nanti BN baru nampak langit tinggi ke rendah..3 katak lompat tu ada tuduhan rasuah,tak berkualiti..memang sesuai dok dalam kolam BN..minta simpang..le katak macam ni dok dalam PR.

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP