Isnin, 18 Mei 2009

PM 1 Malaysia???


Satu lagi tanda pengecutnya PM 1Malaysia ni. Dah rasa tak boleh menang mula la nak bincang sana nak bincang sini, terjulur kepala ke sana ke mari. Sebelum ni bongkak sungguh, UMNO terhebat, apa pembangkang kata semua tak betul. Dah kena latu habis-habisan setiap pilihanraya baru nak menadah ke sana ke mari, tak malu ke? Nanti kena kejar dek Altantuya baru tau, asyik nak menipu orang je. Kalau dah rasa orang tak mau terima UMNO tu, jangan dok kata apa-apa cadanganla. Semua orang dah tau betapa pengecutnya mu ni dan juga semua orang dah tau strategi puak mu ni, manis mulut berbicara tapi pahit maung sampai ke lubuk kalbu...


Terpulangla pada pimpinan PR yang bijaksana, kami memberi kepercayaan sepenuhnya kepada pimpinan untuk menentukannya. Tapi, kalau ikut Tok Guru, mu and semua sejenis dengan mu ni adalah jenis kepala batu, tak sedar diri, tak makan nasihat, jenis kena cari dunia lain, jenis tak reti bersyukur pada Penciptamu. So, buat pe nak bincang-bincang tanpa syarat... Bak kata Abang Mat Sabu, saja macam nak hulur kepala untuk dipancung... wallahhua'lam. Malu rasanya nak mengaku PM jenis orang lagu ni.....

2 ulasan:

MzSp berkata...

Boleh tahan juga 'handsome' dan 'sinarnya 'PM 1 Malaysia aku ni..Buk Rosmah tentu cemburukan!Altantuya baru saja disambut setahun pemergiannya..kalau Pak Najib dikejar oleh hantu Altantuya, tunduk aje tengok celah kelangkang nampak apa..jangan sampai nampak Nizar sudah le..Kalau Altantuya kaki tentu tergantung..hee..hee amacam BN boleh tahan lagika?Kalau aku tak cukup jalan larinya...

DEWAN MUSLIMAT PAS NEGERI KEDAH berkata...

Kacamata tu jenis yang tak boleh nampak hantu kot...

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP