Jumaat, 8 Mei 2009

KES RAGUT menular ke dalam DEWAN PERSIDANGAN DUN

Rakyat sedang bimbang dengan kes ragut. Bukan sekadar ibu mengandung yang lemah mati diragut bahkan bapa berkuasa yang gagah perkasa pun diragut. HARI YANG PENUH DENGAN SEJARAH HITAM... Itulah fakta Sejarah Malaysia yang penuh dengan liputan penipuan oleh tali barut sekiranya rakyat tidak bijak mencari dan mendengar berita dari sumber yang sah.

Peristiwa ini juga akan menjadi satu siri catatan sejarah yang akan diputarbelit oleh penulis Sejarah Malaysia yang bakal dipelajari oleh anak cucu kita sepertimana mata pelajaran SEJARAH yang menjadi mata pelajaran wajib pelajar kini...

1 ulasan:

MzSp berkata...

Hari yang penuh dengan sejarah hitam bagi seorang Speaker Perak selepas PR menang penuh bermaruah dalam PRK Permatang Pauh, K.Trengganu,Bukit Gantang dan B.Selambau.Nampaknya BN mencari ruang-ruang publisiti murahan bukan hanya dengan meragut kesucian demokrasi malahan menyembelih undang-undang dan perlembagaan Rukun Negara itu sendiri. Cuma kalau melihat pada foto nampak macam ADUN BN 'dok geluh (blogger faham makna 'geluh'?)nak sembelih'leher Speaker aje..kesian tuan speaker. Maklumlah BN banyak sangat tonton filem siri gusti,WWF Wrestling from Amerika dan COMBAT from Israel.Inilah masa nak aplikasikannya!

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP