Selasa, 12 Mei 2009

ANUGERAH

Tahniah kepada Yang Arif Hakim Abdul Aziz Abd Rahim kerana telah membuat keputusan yang berani. Tindakan ini telah memberi kepercayaan semula rakyat kepada sistem kehakiman di negara kita. Dengan keberanian ini seharusnya Yang Arif dianugerahkan pingat kerana telah memartabatkan kembali sistem kehakiman yang semakin hari semakin tercalar dengan kes-kes meragukan.
MB PERAK YANG SAH
MB SIAPAKAH INI?
Ramai yang kata
"kalaulah saya gambar di atas tak tau bumi mana nak diduduki..."

Seluruh penduduk iaitu 2.4 juta rakyat Perak menarik nafas lega dengan pengumuman dan penjelasan dari pihak hakim yang sekian lama menanti dengan penuh debaran. Bersedialah rakyat Perak untuk menghadapi pilihanraya dan berhati-hatilah dengan strategi baru yang akan dirancang oleh BN yang suka menjadi perompak. Pemimpin sebeginikah yang kita mahu untuk mendidik anak cucu kita yang mendidik menjadi lanun besar negara....

2 ulasan:

MzSp berkata...

Telah beberapa bulan aku menangis mengenang MB Ir. Nizar yang diragut titlenya sebagai MB.Setiap kali melihat gambarnya aku sedih tapi tanggal 11 mei aku ingat aku akan gembira sambil senyum kerana Nizar mendapat kembali haknya tapi air mata juga yang menitis kerana terlalu syoknya dan puas hati ...emm...!

DMP KEDAH berkata...

Wallah hua'lam, hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP