Selasa, 24 Mac 2009

AIR ASID MENAMBAH KEMARAHAN RAKYAT

Lebih kejam dari rejim zionis, udahla tv semuanya menipu rakyat, harakah dan suara keadilan pula ditarik permit. Malam ni berduyun rakyat nak dengar sendiri berita sebenar, pun dihalang dengan gas, dari awal lagi fru tak izinkan orang ramai memasuki kawasan Padang Taman Ria Jaya. Bukan itu sahaja, habis dimasukkan kawan-kawan kita ke dalam trak, tong derma pun dah tak tau di mana, ada yang kata nampak macam naik trak juga bersama dengan rakan-rakan tadi.

Kenapala jadi macam ni... mana demokrasi yang dilaungkan mereka. Kenapa nak berlawan tapi kita diikat, digari, ditutup mata mulut, kemudian di simbah dengan asid pula. Apala yang ada pada rakyat diperlakukan sebegini rupa, senjata tak da walau sebilah pisau lipat. Keadaan seperti ini serupa macam zaman Jepun ataupun seumpama serangan Zionis terhadap Palestine. Rakyat nilailah sendiri perlakuan mereka, eloklah dikuburkan mereka lebih awal mereka ini, jangan tunggu lama-lama, 7 April ni buatlah keranda dan tanamlah mereka agar gejala ini tidak merebak hingga ke anak cucu kita.

1 ulasan:

MzSp berkata...

Kalau golongan ni.. tak payah dok heran la, memang 7 keturunan tak berubah perangai. Selagi dok jadi 'ekor' BN sejak 50 tahun Merdeka, golongan ni akan terus jadi 'penolong BN'. Kesimpulannya kalau rakyat yang cintakan demokrasi mesti menjatuhkan kerajaan BN sekarang. Tugas pengundi di 3 Dun yang akan membuang undi pada 7 April ini diharap akan menguburkan BN,tak payah bina keranda(membazir)dan jauh sekali batu nisan! Buat malu pada anak cucu masa depan saja.

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP