Sabtu, 4 April 2009

TAHAJJUD penyelamat Markaz Besar PAS N25 Bukit Selambau


Inilah hikmah yang telah Allah nyatakan. Jam 5.20 am, petugas muslimat sedang bertahajjud dikejutkan dengan bau terbakar dan kepulan asap. Apabila menjenguk keluar melalui tingkap di tingkat 3, kelihatan punca asap bermula dari satu kios burger yang diletakkan di sebelah markaz selepas berniaga lebih kurang jam 2.30 am.


Menyedari asap semakin tebal, muslimat segera mengejutkan petugas Unit Amal yang baru sahaja menunaikan tangunggjawab menjaga keselamatan agar bertindak menyelamatkan keadaan. Semua petugas diminta turun menyelamatkan diri dan beberapa Unit Amal cuba memadamkan api dengan menyiram menggunakan baldi sementara menunggu kedatangan bomba. Jam 5.50 am, Unit Keselamatan Bomba tiba untuk memadamkan api dan cuba menyiasat punca kejadian. Lebih kurang jam 6.10 am, keadaan panik reda kembali dan pasukan bomba pulang. Kenapa dan bagaimana peristiwa ini boleh terjadi??? Punca kejadian masih tidak dapat dikesan????

3 ulasan:

SUARA BATANG AI berkata...

Adakah punca kebakaran pun disebabkan oleh UMNO? pasal kebelakangan ini semua yang buruk berlaku datangnya dari UMNO. Elizeberth Wong telanjang pun UMNO puncanya. Hehehehe...PAS o PAS.

MzSp berkata...

Biasala, siapa makan gula terasala manisnya, siapa makan cabai terasala pedasnya...ada fehem???

Tinta Hitam berkata...

kemungkinan juga dari balaci balaci UMNO walaupun tak pasti.Kalau UMNO buat pun takkan nak ngaku kan?

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP