Isnin, 7 Disember 2009

UMNO makin lemas...

UMNO semakin membusuk hingga melarat ke parti kanan dan kiri. MCA bermasalah, MIC juga goyah, Parti-parti lain juga Parti Makkal Sakti Malaysia yang ditiru oleh Perdana Menteri seperti Kelab Penyokong PAS pun berpecah. Mereka cuba menjangkiti Pakatan Rakyat tetapi tidak berhasil kerana PR cukup 'vaksin'nya. Mereka cuba masuk ke Perak, berjaya dalam kegelapan, tetapi rakyat tetap menolaknya, mereka masuk ke Selangor dengan pelbagai sudut tetapi nasib mereka seperti meludah ke langit timpa hidung sendiri. Mereka cuba masuk ke Kedah juga tidak berjaya, dikilas oleh DS MB Kedah dengan tangan kiri sahaja. Mereka cuba ke P Pinang pula, rakyat tidak mudah ditipu lagi.



Usaha ke Kelantan menambah bala ke diri mereka, bukan Kelantan yang mereka perolehi, bahkan 1Malaysia mungkin akan tergadai. Semakin hari semakin ramai yang menyokong perjuangan kepimpinan ulama', ini terbukti dari pelbagai laporan antaranya laporan mStar Online



Ahad Disember 6, 2009


Kelab Penyokong Pas India Ditubuhkan
KUALA LUMPUR: Kelab Penyokong PAS Malaysia kaum India bagi kawasan Batu di sini dilancarkan malam ini. Presiden kelab itu, N.Balasubramaniam berkata pembukaan kelab itu menandakan sokongan kaum India terhadap kepimpinan Mursyidiul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.
"Setakat ini kita menerima seramai 22,096 keahlian seluruh negara dan kita jangka penambahan ahli seramai 15,000 lagi menjelang awal Januari depan," katanya selepas berucap pada majlis sambutan Jubli Perak 25 tahun PAS kawasan Batu di sini.
Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan, turut hadir memberi ceramah pada majlis tersebut. BERNAMA




Pelbagai lagi usha cuba menarik PR lemas bersama mereka tetapi tidak berjaya. Banyak usaha yang mereka cuba lakukan seperti perlakuan pelajar lepasan SPM sahaja lagaknya... tindak tanduk, keputusan, ulasan demi ulasan serta dasar-dasar pimpinan-pimpinan mereka diperhati dan ditertawakan oleh rakyat 1Malaysia.



Penipuan mereka semakin menjadi-jadi, ekonomi Malaysia yang semakin bermasalah dinafikan, sedangkan masalah ini tidak boleh mereka lindungi kerana manusia hidup perlukan wang menyara keluarga, masakan rakyat tidak mengetahui dan merasainya. Harga barang semakin naik sedangkan ramai anak-anak yang tiada pekerjaan dan macam-macam lagi yang boleh diulas oleh semua rakyat jelata. Kini bukan sekadar cerdik pandai sahaja mengetahuinya bahkan ibu-ibu yang buta huruf pun boleh membuat ulasan yang panjang lebar.

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP