Ahad, 29 Mac 2009

Mesyuarat Agung Dewan Muslimat Kubang Pasu

Pada 27 Mac 2009, Mesyuarat Agung Dewan Muslimat Kubang Pasu kali ke-31 telah diadakan bertempat di Markaz Tarbiyyah PAS Kg Pdg Tok Kesop, Jitra. Majlis dimulakan dengan pendaftaran semua perwakilan dan AJK kawasan seawal jam 8.00 pagi. Majlis ini telah sempurna dirasmikan oleh YB Dato' Dr Haji Isa Ismail, Speaker Dewan Undangan Negeri merangkap Yang Dipertua PAS Kubang Pasu. Terdahulu ucapan alu-aluan turut disampaikan oleh Ketua Muslimat Kawasan, Hjh Dr Rohani Abd Muttalib dan Timbalan Ketua DMP Kedah, Hjh Zakiah Baharom.

Mesyuarat Agung dimulakan pada pukul 11.45 pagi dengan perbahasan yang hangat mengenai pengurusan pentadbiran, kewangan, perkaderan dan aktiviti kemasyarakatan di antara perwakilan kawasan terhadap pimpinan Dewan Muslimat Kawasan. Pembuangan undi juga turut dilakukan bagi memilih AJK yang baru untuk sesi 2009/2011. Tiga jawatan utama menang tanpa bertanding iaitu:

Ketua: Hjh Dr Rohani Abd Muttalib
Timbalan Ketua: Pn Siti Aishah Abu Bakar
Naib Ketua: Ustazah Saadiah Long
Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Tetap serta 2 Pemeriksa Kira-kira juga menang tanpa bertanding iaitu;
Pengerusi Tetap: Ma Harun
Timbalan Pengerusi Tetap: Hjh Khatijah Pah
Pemeriksa Kira-kira 1: Pn Fatimah Rejab
Pemeriksa Kira-kira 2: Pn Zarisa Mat Isa

Pelbagai jenis jualan turut diadakan oleh Lajnah Ekonomi DMP Kubang Pasu sepanjang mesyuarat berlangsung. Antara jualan yang terdapat di situ adalah seperti menjual cadar, tudung, baju kurung, jubah, t-shirt labuh, kerepek dan kuih-muih, jagung mentah, minyak wangi, bahan bacaan dan lain-lain lagi.

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP