Sabtu, 21 Mac 2009

Kehangatan PRK N25 Bukit Selambau semakin dirasai

KARNIVAL KELUARGA SEJAHTERA

Khamis, 19 Mac 2009, HalWa UPU Tmn Bandar Baru dengan kerjasama Lajnah Kebajikan & Kemasyarakatan DMP Pusat, DMP Kedah, HalWa Kedah dan HalWa DUN Bukit Selambau telah mengadakan Karnival Keluarga Sejahtera berbentuk kebajikan untuk merealisasikan "Kedah Sejahtera Nikmat Untuk Semua". Pelbagai acara telah dijalankan, antaranya ialah pertandingan sukaneka untuk kanak-kanak dan remaja, pertandingan warga emas sihat, perkhidmatan kesihatan percuma, ceramah kesihatan, sumbangan ibu-ibu tunggal, cabutan bertuah dan jualan kebajikan. Sambutan yang amat menggalakkan dari semua penduduk pelbagai bangsa bukan hanya dari UPU Tmn Bandar Baru sahaja bahkan dari seluruh DUN Bukit Selambau.
Persiapan awal

Program diakhiri dengan majlis penutup dengan sedikit ucapan dari Ketua DMP Pusat, Yg Berbahagia Ustazah Nuridah Salleh dan ucapan terima kasih dari Pengarah DUN Bukit Selambau. Kehangatan program diserikan lagi dengan kehadiran dan penyampaian hadiah oleh Isteri YAB Dato' Seri Ustaz Azizan Abd Razak, Ustazah Shamsiah Shafie. Rata-rata hadirin rasa berpuas hati, seronok dan bertuah kerana bukan sekadar dapat menyertai semua acara bahkan dapat hadiah dan bermesra bersama pimpinan muslimat negeri dan pusat.
Pemeriksaan Kesihatan Percuma dan acara lainnya

Sebelah petang pula diadakan "Santapan rohani" yang disampaikan oleh Ketua dan AJK DMP Pusat di UPU Titi Panjang oleh Pn Salmiah(Ketua Laj Kebajikan & Kemsyrktn DMP Pusat), Tmn Ria Jaya (Ustazah Nuridah-Ketua DMP Pusat), Tmn Peruda (Dr Najihah-AJK DMP Pusat) dan Tasek Apong (Dr Rahimah-AJK DMP Kedah) serta ziarah kesihatan oleh Dr Rohani, AJK DMP Kedah. Tahniah dan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat membantu samada dari segi sumbangan kewangan, tenaga, idea dan sebagainya. Moga Allah SWT yang dapat membalasnya.
Sumbangan, cabutan bertuah dan hadiah yang disampaikan oleh Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat (Ustazah Nuridah Salleh) dan Isteri YAB Dato' Seri Ustaz Azizan Razak (Ustazah Shamsiah Shafie)

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP