Rabu, 15 April 2009

HEBAHAN! HEBAHAN! HEBAHAN!!!

Satu lagi!!! RAKYAT KENA TAHU dan KENA AMBIL TAHU!!!

Wednesday, April 15, 2009

RM 45786 wang rakyat untuk puja Rosmah

Pada 7 April yang lepas ketika ramai sedang memberikan tumpuan ke Bukit Selambau, Batang Ai dan Bukit Gantang, Isteri Perdana Menteri Malaysia (baca : de factor PM) telah turun ke Rembau untuk melawata Pusat Anak Permata Negara di Chembong, Rembau.

Sempena itu iklan satu muka Utusan Malaysia telah dibeli oleh Kerajaan Negeri Sembilan untuk 'memuja' Rosmah yang sudi turun 'mencemar duli' ke Rembau.

Menurut sumber dari Utusan Malaysia harga iklan untuk memuja Rosmah itu sahaja sudah berharga RM 45786.00

che'GuBard mengecam Kerajaan Negeri Sembilan kerana membazirkan sebegitu besar jumlah wang rakyat hanya untuk memuja dan mengambil hati isteri seorang PM. Itu baru iklan di Utusan sahaja bagaimana dengan iklan di akhbar lain ?

Itu tidak termasuk berapa perbelanjaan banner sambutan, bendera (termasuk kos pemasangan) dan lain persiapan yang dibazirkan.

Kerajaan Negeri Sembilan di bawah menteri besar yang sama pernah dilaporkan dalam laporan audit negara bahawa pernah melakukan penyelewengan dengan menggunakan wang untuk rakyat miskin dan peruntukan lain untuk mengubah suai dapur rumahnya dan membuat banner ucapan dan sambutan.

1 ulasan:

mazlisik berkata...

Bukankah Kerajaan Negeri Sembilan ada sembilan tu yang belanja banyak sebab negeri2 tu yang nak cover Najib dan Rosmah. Lima negeri Pakatan Rakyat dah tak boleh kira sama dah. Ayuh ! Pakatan Rakyat terus atur langkah supaya Neg. yang sembilan itu pun PR yang punya.Hidup Rakyat!

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP