Ahad, 22 Februari 2009

IKRAR MUSLIMAT KEDAH





Dengan izin Allah jua muslimat akan berjuang habis-habisan menentang kezaliman dengan bertekad akan memenangkan PRK N25, DUN Bukit Selambau walau siapa pun yang akan menjadi calonnya. Muslimat akur dengan keputusan pihak pimpinan untuk menentukan siapakah calon yang akan bertanding pada 7 April ini. Muslimat yakin dengan usaha gigih yang telah lama dilakukan oleh semua ahli, DUN N25 InsyaAllah akan dapat dipertahankan kerana kapal BN kini telah hampir tenggelam dengan isi-isinya. Oleh itu barangsiapa yang masih di dalam kapal tersebut dan ingin selamat segeralah berusaha untuk keluar dari kapal yang hampir karam itu.

Kelmarin, Ketua DMP Pusat rasa seronok, bangga dengan usaha yang berterusan yang telah dilakukan oleh muslimat kedah. Beliau turut memberi semangat kepada petugas muslimat PRK N25 di Pekan Bukit Selambau bahawa tugas muslimat itu besar bukan sekadar untuk menang dalam pilihanraya sahaja bahkan lebih jauh dari itu perjuangan PAS adalah untuk melaksanakan amar ma'ruf nahi munkar yang tidak ada dalam pemerintahan BN.

"Maha Suci Allah yang di tanganNyalah segala kerajaan dan Dia Maha Kuasa atas segala sesuatu. Yang menjadikan mati dan hidup supaya dia menguji kamu siapa di antara kamu yang lebih baik amalannya dan Dia Maha Perkasa Lagi Maha Pengampun"
(Al-Mulk:1-2)

Tiada ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

Barangan BOIKOT

Barangan BOIKOT

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK n25

PPSMI

PPSMI
Pasukan Polis Sanggup Menderhakai Istana

BLOG KHAS

BLOG KHAS
PRK 059

Selamat berkunjung

A Samad Said

A Samad Said
Kata Sasterawan Negara

tetamu

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP